Kulturnatta

Galet mycket folk på stan igår. Blev iallafall en ny bikini och ett par nya solbrillor. Love them! :)
.
Kvällen börjades på Umedalen där det serverades grillat (mjums!). En massa dryck och surr senare landade vi på båten. Kul med ett nytt ställe i Umeå! Drog vidare in mot stan och landade till slut på Bishops i härligt sällskap. Hemvägen blev minst sagt krokig. Följde gänget en bit på vägen och tog sedan av till vänster för att närma mig haga. Vet inte riktigt hur jag lyckades men hamnade vilse där öst på stan. Som tur var hittade jag hem efter mycket om och men. Det här med "genvägar" på ställen jag inte gått tidigare är sällan en bra idé. When will I learn??
.
Måste erkänna att den där milen känns i kroppen idag. Morgonpromenaden gick långsam, mycket långsam. Gör att tankar fastnar. Varför är det så lätt att hitta på något smart att säga som svar i efterhand? Inte lätt att vara så snabbtänkt och besvara frågor som kommer så oväntat. Frågor som är svåra att svara på eftersom de egentliga svaren förvånar en själv varpå andra svar förmodligen är bättre. hmmzz
-
Nej, nu är det dags att möta upp Malin för lite träning med hundarna. :)
________________________________________________
If we agree, Oh, you can hang with me

Kommentarer
Postat av: Grisen

Bra att milen kändes! Var Grisen också långsam, eller återhämtade hon sig? ;)

2011-05-24 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback