Så var det måndag igen...

Helgen har verkligen flygit förbi... Har ju hållit mig borta från krogen i 6 veckor och denna blev det istället en 2-dagars! :) 

Spikning, bubbel, vin, middag på Invito, pubrunda, fira Björn, Allstars, Skravelsjö för att hälsa på familjen Pärson (alldeles på tok för längesen jag var där så det var på tiden).

Tappade stegräknaren i golvet på väg ut från Lottas i fredags.. Inte bra! Alla dagens steg åt pipan. Tog därför en långpromis med Chia då på natten. För mig finns inte att "ta ungefär som du brukar gå" etc etc. Är jag inte 100% säker så börjar jag om.

Gårdagens kväll spenderades i bästa sällskap. Middag med mina boys framför hockeyn! Surt bara att Sverige förlorade.

Blev lite besviken imorse när jag upptäckte att disken inte var diskad. Frågan är nu: ta tag i den eller hoppas på att jag sköter mig bättre denna natt ;)

______________________________________________
All that I am, All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They're all I can see

Kommentarer
Postat av: Ally

elin! inte diska i sömnen vad har vi sagt om det! du sköter dig bra tycker jag snygg förändring i bloggen med! puss på dig vännen

2011-05-17 @ 10:36:29
Postat av: Anonym

Thanks hun! Kände att jag behövde lite mindre mörker i mitt liv :) puss

2011-05-17 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback