Åter på kontoret

Kom hem till Umeå i lördags! Ruskigt skönt att jag fick sällskap av M. Blev ju en riktigt nice liten roadtrip. Lyckades surra non-stop hela vägen så det var ju bra mycket trevligare än att köra ensam. Väl hemma blev det lite vin och utgång med Marie som jag inte sett på en månad ungefär. Mycket trevligt men är dock fortfarande irriterad på att vissa människor inte kan förstå att nej betyder nej. Om jag säger att jag inte vill dansa betyder det inte att det hjälper att typ trycka sig emot mig å säga att jag inte behöver vara blyg. Kan lova att jag inte är blyg utan bara fruktansvärt ointresserad och irriterad!! Ännu läskigare att jag aldrig någonsin sett de båda förr å att det visste mitt namn och vad jag jobbar med... känns lite obehagligt. En annan kille hade frågat Marie om jag var blyg också. Förstår inte riktigt vad jag gör för fel. Har ju fått höra en hel del om att jag har en speciell blick å därför tänkte jag att om jag istället bara tittar bort så riskerar jag inte att "blicken" får dem att tro något. Tydligen funkar inte den taktiken heller utan då tror de att jag är lite blyg bara.. suck

Gårdagen spenderades med soffmys, en löptur, jobb och sedan ännu mer soffmys. Tror Chia tyckte det var rätt skönt att komma hem trots allt. Idag rockar jag åter igen på kontoret. Rätt skönt att vara tillbaka men jag längtar redan till nästa resa.. bara en vecka till avfärd!! Kommer bli den häftigaste resan jag gjort!
______________________________________
You don´t know a thing about me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback