Morning has broken

Vackert att sitta vid fönstret och se höstsolen gå upp över solna. Blev en tidig morgon idag med morgonpromis redan vid 6-snåret så nu sitter jag och njuter av att se mörkret lätta och ljuset ta över. Skriver på en ny artikel med en kopp thé i handen och en snarkande hund vid min sida. Tankarna styr lite åt olika håll idag... jobbigt att tro sig veta exakt vad jag vill men inte hur eller ens om jag kan få det.. Har ju trots allt mina principer som jag inte vet om jag vill tumma på, samtidigt som det verkar vara enda utvägen...

Två dagar kvar här i Stockholm och sen på lördag rullar jag hemåt med blandade känslor. Trots att det känns trist så ska det ändå bli rätt skönt att komma hem för att hinna landa lite innan nästa resa :)
____________________________________________
I don´t know why I´m scared
I´ve been here before

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 weeks and you are here with me!! :)



Postat av: Elin

åhh som jag längtar raring! Ska bli helt underbart att se dig igen! :)

2011-11-11 @ 10:26:39
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback