Stockholm Johanna style...

Mötte igår upp min älskade vän Johanna för ännu mer firande (fasen känns ju nästan som att jag fyller år varje dag här nere). Middag på Ljuggrens följdes upp med cocktails på Marie Laveau. Efter ett förhandstips om en bartender höll vi oss till honom och mjums vilka goda cocktails! Fantastiskt mysigt att få hänga med min fina vän men galet vad tiden gick fort. Hon är så klok och insiktsfull min vän...ska nog följa lite fler av hennes råd! ;)
Under kvällen slog det mig flera gånger hur mycket jag saknar denna fina människa! Har fått de känslorna varje dag här nere med alla mina fina vänner här. Jag är så lycklig över att vara här men någonstans gör det mig lite ledsen också att detta inte är min vardag. Nu är det bestämt. Det måste bli fler och längre resor ner hit! Känns fantastiskt bra att jag har en hel vecka kvar här nere så det är bara att fortsätta njuta!
___________________________________________
It's a good day, it's a good day to be alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback