Nöjd?!

Lunch med fina F och S + syster igår. Saknar dessa grabbar, de är ju för underbara! Började denna morgon med att skjutsa syster till flygbussen och själv passa på att ta en löptur i ett bäcksvart Haga-parken.. såg som sagt inte så mycket men det var säkert fint där vid vattnet hehehe.. blev ett jäkla tempo på löpningen iaf då det var några andra människor ute med huvan uppe.. Töntigt av mig men kan inte låta bli att bli lite skraj och öka på steget för att snabbt komma förbi och iväg! Lite läskigt att skringa i mörkret ändå...
.
Har hunnit med en sväng hos kändis-naprapaten igen också. Mörbultad är bara förnamnet! Gillar hans kommentar när han var klar: "det är segt virke i norrlänningar...speciellt dig... Tur det!!" Under själva behandlingen ringde telefonen ett par gånger... tydligen Mattias Sunneborn (om jag förstod det rätt) och sen Ludmilla Enquist (som tydligen kallas Ludde av naprapaten haha). I väntrummet hänger en hel del bilder på kändisar som skrivit och tackat honom för all hjälp.. kanske ska skicka honom en signerad bild av mig att pryda väggen med också?!? ;)
.
Känner mig fortfarande kluven, rastlös i själen och förvirrad. Känner ständigt "snart måste något hända". Kan ju inte påstå att denna höst/vinter varit/kommer vara händelselös men ändå gnager den känslan inom mig...
.
Frågan är om jag flyr eller söker..... ?
__________________________________
aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback