En vecka kvar...

Har på tok för mycket att göra, fixa och hinna med innan söndag... förstår inte riktigt hur jag skall få ihop allt men samtidigt vet jag att det kommer gå. På något vis lyckas jag ju alltid sy ihop påsen "just in time"....
Har fått höra en hel del att jag "överraskar" eller "förvånar" människor så det har fastnat en liten tank om: "tro vad folk tänker om mig.. egentligen". Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket men det vore bara spännande att veta vad som poppar upp i deras huvuden när de tänker på en. Vilka ord som de skulle beskriva mig med...Vad är det som gör att de blir förvånade eller överraskade... Jag är ju så nyfiken av mig....
btw. en vecka kvar till avfärd nu! :)
_______________________________________________
I´m a little bit of everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback