Perfect day!

Hör och häpna men i måndags var jag och syster på ett step-power pass. Finaste Johanna är ju instruktör så självklart ville vi kolla in hennes kunskaper. Oj så duktig hon var! Kände mig så stolt! :) Dock var kanske inte step-power någon som passar mig och syster så där lysande. Förstår inte hur alla kan se så snärtiga ut när de springer och å ner å studsar på den där plankan... Jag hade nog sjå med att ta mig upp å ner så den där snärtiga delen kom aldrig. Jobbig var det iallafall och riktigt kul att se Johanan in action! :)
.
Igår firades födelsedagen med pompa och ståt. Dagen började med härlig pannkaksfrukost hos syster med allt vad det innebär.. (jag är inte riktigt van vid att trycka sylt, grädde och glass på morgonen men ack så gott det var!) Fick till en kort liten löptur med grisen innan det var dags att bege sig till bror och Mia för middag. Fördrink, ost å kex, biffar med ungssteka rotfrukter, vin och tårta. Mjums! Ikväll fortsätter vi firandet på globen med att se Rihanna! :)
Go-frukost hos syster! Dock vann vi ingenting på lotterna...
Pustar ut efter löpningen. :)

Nu ska vi fira att förmiddagen varit ruskigt produktiv med en liten joggingtur och därefter en välförtjänt lunch! :)
_______________________________________________________
Ain't worried about tomorrow 
When you're busy livin in a perfect day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback