Varför städar de bort hösten?

Ruskigt stor besvikelse igår. Jag droppade av Chia hos Mia och bror min, mötte upp syster och vi begav oss till globen. Fick bra platser på parkett och väntade, å väntade för att inte ens få höra förbandet för Rihanna ställde in (30min efter att förbandet egentligen skulle ha klivit på). Ruskigt surt! Fick ju iaf se globen från insidan, alltid något. :/ Blev lite trösttårta och skitsnack hos bror och Mia innan vi begav oss hem för att sussa.

Imorse vände turen dock (iallafall lite). Tog en sväng till hundrastgården å Chia träffade två nya polare. Shit vad de busade! På väg hemåt gick jag förbi bilen och hann precis dit för att flytta på den innan de lappade den. Kan tillägga att i princip alla andra bilar fick en trevlig liten parkeringsböter men vi klarade oss! Whiii! :)
-
Idag blev det lunch på stan med herr S. Fick dock skippa träningen pga något fel i vänster bröst. Gör galet ont, liksom hugger till, så fort jag sträcker på mig, andas, hostar eller lyfter armen. Grymt irriterande! Vet inte exakt vad jag gjort men tror det kommer ifrån när jag lyckades vurpa när jag busade med Chia i lördags... klumpedunsen får kanske skylla sig själv men lite konstigt att det bara känns värre och värre...
-
Sitter och tittar ut genom fönstret samtidigt som jag jobbar. En gubbe blåser bort alla de fina höstlöven under träden och lämnar kvar mörk, brun gjord istället för de fina gula och röda löven... några andra skottar upp de fina löven på ett flak..kunde de inte ha väntat med att  städa bort hösten och låtit dem ligga ett tag till? Det va ju så mysigt med alla fina höstlöv! Nu ser det ju bara bart, kallt och mörkt ut. :(
____________________________________________
I don't want the street lights
Laughing at the grave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback