A drop in the ocean

Mycket hinner hända på bara några dagar.. I fredags blev det middag hos D. Fantastiskt gott å trevligt. Middag följdes upp av tequila och utgång på Soap Bar. Ruskigt mycket folk och min mobil blev stulen från min handväska. Upptäckte helt plötsligt att min handväska (som hängde runt min axel) var öppen.. tur att kort å nycklar låg i ett litet dold innerfack....
I lördags mötte vi upp bror och Mia på Berns för lyx-brunch. Kvällen spenderades hos fina paret Forslund/Wahlberg med middag, skumpa och spelkväll! Mys! Lite småslitna igår men kvällen förgylldes av mina boys och en klassisk söndagsmiddag (plus syster). Inser lite smått hur mycket mina söndagar har förändrats sen de flyttade från Umeå. Mysmiddag har bytts ut mot framför allt jobb.. ingen ordning!
Denna dag har bjudit på jobb och löpning med A. Lite irri att han inte såg det minsta berörd eller svettig ut efteråt. Tilläggas bör även att han sprang hemifrån till mig först och sedan även hem. Karln är fasen tokig! ;) Riktigt skönt var det iallafall. Tänk så mycket roligare och mer peppande det är att springa med trevligt sällskap! Chia ligger däckad nu och snarkar för fullt.
I vissa människors sällskap mår jag bara helt fantastiskt bra! Är lyckligt lottad som har så fina människor i mitt liv, även fast jag träffar dem alldeles för sällan! Dock alltid lika jobbigt att säga hej då när det där ses kan vara långt bort... :/
__________________________________________________________
It's like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback