EM!! :)

Tack och lov kirrade boysen det igår och vi får en sommar fylld av EM-fotboll! Lovely! :) Joinade Martin på Allstars och turligt nog fanns hans poliskollegor på plats så vi fick någonstans att sitta. Galet så mycket folk det var där! Bra stämning också, sen är det ju inte varje dag man har sådan tur att man får hänga med 10 trevliga grabbar! ;)

Innan fotbollen drog igång fick jag till ett bra pass på IKSU. Börjar nu tredje veckan på nya schemat som PT:n satt ihop åt mig och det är så grymt kul! Kunde plocka bort en viktplatta och köra 10reps*5set Chins.. En aning förbättring sen vecka 1 då jag hade en viktplatta mer och bara pallade 8reps*3set!! Riktigt nöjd över utvecklingen! De andra övningarna gick också riktigt bra och nacken känns som vanligt idag trots att det var 5 set! :)
.
Tror att jag måste lära mig att bara vara tyst ibland.. vissa saker behöver ju faktiskt inte sägas. Jag tror jag har ett litet problem med att vara för ärlig och öppen. Kanske inte behöver berätta allt så att säga....
_______________________________________________
Jag är nog inte det du drömmer om
Men jag är det du ser



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback