Is it a dream?!?

Sitter och kikar på resor till Australien! Inte direkt gratis... det är helt galet ändå! Kan inte riktigt förstå att det verkligen blir av!!! :) Kommer bli en underbar höst det här! Snart dags för Stockholm ett par veckor och sedan hinner jag inte mer än hem och landa innan det är dags att styra kosan mot Australien... sen är det ju nästan jul! :)
Gårdagen spenderades med tårtknytis ute i Holmsund med finaste brudarna från jobbet. Grymt kul att vi fick ihop nästan alla samma kväll men jag måste erkänna att jag, trots att jag bara tog lite av allt, mådde rätt illa av alla gosaker efteråt... Sockerkoma är inte att leka med!
_________________________________________
It's a good day, it's a good day to be alive

Kommentarer
Postat av: Grisen

Ett par veckor? Då måste vi definitivt umgås lite!

2011-10-14 @ 09:03:30
Postat av: Elin

oj, hade inte jag sagt det till dig??! Det måste vi absolut göra! Lilla grisen kommer med också! :)

Postat av: Grisen

Yeey!

2011-10-17 @ 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback