Nu är vi igång på allvar....

Jag kan inte riktigt komma över hur tråkigt/jobbigt jag tycker att det är att sätta betyg på studenterna. Speciellt när det handlar om studenter som jag vet kan mycket mer och som jag vet är galet duktiga men att det i en uppgift inte riktigt kom fram. Det är den jobbiga delen med undervisningen... varför kan det inte bara få vara föreläsningar, seminarier, workshops, handledning och diskussioner??? Insåg också att gårdagen var sista tillfället jag har dessa studentgrupper. Känns vemodigt och lite tråkigt att inte få ha dem något mer.
.
Första invägningen/mätningen för LFMM igår och det gick faktiskt över förväntan. Jag som varit sjuk, jobbat stört mycket och inte hunnit träna. Tänk bara så mycket som kommer hinna hända till nästa invägning/mätning! ;)
Efter invägning/mätningen fick jag till ett riktig kanonpass. Rygg och biceps fick sig lite pisk och jag måste säga att chinsen gick en aning bättre idag. Whii! :) Är så glad också över alla trevliga IKSU-fitness folk som sprider glädje, pepp och motivation! Ni är lovely!
.
Kul också att få avsluta dagen med pepp och en positiv kick! :)
_______________________________________________
What goes around, comes back around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback