Pepp!

Har haft en lite komisk dag idag.. Började dagen med att lägga havregryn, linfrön och vatten i Chias matskål, Chias mat i kylen och salladen till lunchen i micron. Lite förvirrad kanske?! Sen cyklade jag iväg till dagis med Chia och väl där började det spöregna. Tänkte inte riktigt på det och inte heller på att jag hade kunnat stanna till hemma på väg till jobbet för att byta till torra kläder och knö på regnkläder så det blev till att vrida ur kjolen när jag kom till jobbet och se ut som en dränkt katt. haha det är inte alltid lätt inte! ;) Kanske skall tilläggas också att jag igår lyckades cykla omkull på grund av att jag såg en hunk och var inte med när Chia drog åt andra hållet. haha klumpfia, det är jag det!

Fick sällskap av finaste Lotta på benpasset idag och galet vilket pass det blev! Orkade knappt ta mig uppför trappan ut från IKSU. Skönt också att jag fått till djupet i knäböjen! Har lite kvar i frontböjen men med tanke på att det bara var andra gången jag körde frontböj så var det ändå rätt bra djup! Fick ju godkänt av Lotta iaf och det betyder mycket! ;) Så grymt kul att köra med någon som verkligen kan och som ger en tekniktips så allting går mycket bättre!
__________________________________________
I wish nothing but the best for you
Don't forget me
I beg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback