Shaking her ass

Hej å hå så fort tiden går! hahaha söndagshumorn är på topp! ;) Blev utgång å skaka rumpa med Marie igår. revligt folk å lite oväntade möten! Tänk så glad vissa människor kan göra en bara på ett par minuter! Ler fortfarande åt hela situationen. :)

Trots att jag var i säng först vid 3-tiden så blev det ändå en lång morgonpromis med finaste Malin, Saphira å vovvsingarna redan vid 8 imorse! Alltid lika mysigt med de underbara tösern! Sådan mor sådan dotter! Hann inte mer än hem så dök nästa härliga tös upp för lite fika å skitsnack! Var galet längesen jag såg Emma så det var ritkigt kul att hon var i stan och hade tid för en liten dejt.
.
Känns som att jag hunnit allt och inget denna söndag... Har även hunnit städa, jobbat, surrat med älskade sis (åh vad jag längtar till Stockholm!), tränat, busat å brottats med lilla grisen i parken (ja de som passerade trodde nog jag va knäpp) och ansökt om visum till Australien-resan. Bra dag med andra ord! Dock börjar prestationsångesten göra sig påmind igen... måste nog ta mig ett litet snack med M så jag får ordning på tankarna igen!
_______________________________________________
Shaking her ass from the left to the right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback