Sleepwalking

Har fått en riktigt bra start på veckan. Promis med dagisgänget + IKSU i måndags. Bra flyt på jobbet och igår efter promisen fick jag haka på Lotta och Rookie för ett benpass. Grymt roligt med några som peppar och tipsar om teknik! Nacken känns lite idag men jag hoppas den ger med sig... gött med massage senare idag!

Vaknade imorse och insåg snabbt att natt-Elin varit igång igen... disken va kirrad men mitt fina fat låg i delar på golvet. Tur att Chia lärt sig att inte gå in i köket på morgonen innan matte säger ok. Inte det roligaste att börja dagen med att plocka glasbitar. Lite produktiv verkar jag ju iallafall ha varit i natt för lägenheten ser städad ut! Nu slipper jag städa idag som jag tänkt, vilket får kompensera det trasiga fatet! :) 
____________________________________________
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback