Söndag

Kan någon trycka på stop-knappen!?! Tiden går alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med mig! Ännu en helg till ända. Galet!
Lördagen spenderades i skogen. Mötte sen upp Marie vid bion för att se Friends with benefits. Riktigt bra och rolig film och kanske blev den lite roligare tack vare vinet. Bio+vin är ett bra koncept! Cocktails hos mig och sedan blev det skaka rumpa på Allstars med lite annat trevlig folk.
Är galet nöjd över dagens träningspass på IKSU. Bonuspasset (skidpasset) är verkligen hur kul som helst och det känns verkligen bra att jag är tillbaka från nacksmärtan och sjukdom igen. Har hunnit bli en hel del pass denna vecka! Gött! Behövs verkligen för imorgon är det invägning igen... ska bli spännande att se om det har hänt någonting trots att jag bara hunnit träna 1vecka.. :)
Tavelsjöleden med lilla hjärtat i lördags i den härliga höstsolen!
_________________________________________________________
Good enough to waste some time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback