Ljus i höstmörkret

Lite snopet igår när jag kom till träningen med draghundsklubben och ingen annan dök upp. Tydligen inställt så jag fiskade med mig Chia på en liten uppvärmningslöpning på ett par kilometer sen blev det cirkelträning följt av mountainbike körning när Kamilla anslöt. Körde först 5km och sen 2km, vilket är längre än vi brukar köra men Chia trummade på bra ändå. Idag fick triccar och bröst sig en omgång + ett jag äntligen fick till ett zumba-pass igen! Alltid kul att skaka lite rumpa! :)
.
Har gått igenom kursutvärderingarna lite mer noga nu och jag måste säga att det verkligen värmer i hjärtat av alla fina kommentarer! "ELIN, du har varit enormt bra lärare och föreläsare!!!!" "Elin har varit fantastisk!" " Elin har varit kanon" "Elin har haft föreläsningar som var lätta att följa med"  "Roliga föreläsningar, sköna föreläsare!" "Elin! Hon har varit tydlig och lätt att förstå!" "Alla Elin Nilssons föreläsningar!"... och det är bara några av de fina orden jag blir alldeles rörd! Ingen dålig ego-boost det där inte! Kanske har jag gjort något rätt på detta moment! ;) å tydligen är det bra att jag är snygg också! hahaha Kommer ärligt talat att sakna denna klassen! Det är ett härligt gäng!

_________________________________________________
It´s a good day to be alive! 


Kommentarer
Postat av: Ally

Elin det är för du är så fantastisk! Längtar tills vi ses har mycket att uppdatera nu känner jag! massor med kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback