Helt underbart

Har haft en mysig dag med finaste Malin och Saphira. Lite strosande i affärer, fika och sedan promenad med hundarna.
Mor och dotter Lindström

Även i lördags fick jag umgås med dessa underbara töser på en tidig morgonpromis. Fick till ett bra pass i gymmet, träffade som vanligt massa trevligt folk och avslutade med att skaka rumpa på zumban. Fick på kvällskvisten lite spontant besök så kvällen spenderades i soffan med trevligt sällskap, en ruskigt bra film, lite vin och en massa surrande in på småtimmarna. Härligt med så många fina vänner på samma dag!
Jag har sedan igår kväll lyssnat en hel del på Maggios låt "Nöjd?" och jag håller med, det skulle ha kunnat varit jag som skrivit den! hahaha Underbar text.. klart att man inte skall nöja sig med något annat än det bästa! :)
____________________________________________________
Jag förtjänar faktiskt något bättre 
Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill 
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback