Stockholm i mitt hjärta..

Doktoranddagarna flög förbi i ett rasande tempo. Halvtids-seminariet gick galant och gav en hel del tankar kring fortsättningen. :) I fredags va det vägning och mätning för LFMM igen. Gick även det över förväntan. :) Sedan bar det iväg ner till mor och far för att sedan bila vidare ner till Stockholm i lördags. 
Rätt mysig miljö för en liten bensträckare på väg ner till Stockholm!

Har haft en riktigt härlig helg i Stockholm. När vi kom ner i lördags blev det direkt en långpromis med M. Kvällen bjöd på middag, vin och bubbel med trevligt folk hos syster följt av en sväng på stan. Mötte upp mina boys, M och E för dans, firande av A och ännu mer dansande på Solidaritet. :) Söndag bestod så klart av en klassisk söndagsmiddag hos J, som sig bör! :)
Idag jobbar jag från syster. Vet inte vad det är men på något vis är jag alltid produktiv här i Stockholm. Har redan hunnit mer än vad jag trodde idag! Skönt!

Härligt att "tvingas" ta en lunchpromenad i ett soligt Stockholm! :)

Lite lustigt hur saker och ting kan helt plötsligt poppa upp i skallen på en och vägra lämna. Nej, det var den te-pausen. Åter till jobbet innan det är dags för ett träningspass!
_________________________________________________________
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka 
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback