Time of your life

Blev inte mycket sömn efter benpasset i förrgår. Kroppen va tung och helt slut så att jag knappt orkade röra mig men ändå kände jag mig galet pigg och stirrig. Fick prova en "mirakel-energi-shake" (har glömt namnet på det) av Lotta innan benpasset och den gjorde att energin va på topp. Höll i sig fram till 15 igår så jag hade en helt galen produktiv dag på jobbet igår. Tror aldrig jag hunnit skriva så mycket förr och tur är väl det för seminariet närmar sig med stormsteg....
.
Söta Lotta hade lämnat en dos av "mirakelgrejen" på dagis till mig igår och samma effekt denna gång. Fick till ett jättebra pass med laget igår. Det blev löpning och cirkelträning följt av mountainbike-körning med hundarna! Chia skötte sig lysande och det gick snabbare än någonsin i spåret! Har knappt sovit alls denna natt heller (måste nog ta den där shaken lite tidigare på kvällen/dagen i framtiden) men energin är på topp! Träningsvärken är också ett faktum. Stapplade fram på morgonpromisen! Kommer garanterat se rolig ut i korridorerna på jobbet idag!
______________________________________________
So make the best of this test and don't ask why



Kommentarer
Postat av: Malin

men Elin... inte behöver du väl dopa dig....

2011-10-06 @ 09:31:42
Postat av: Elin

hahaha men Malin, lite energidryck är väl inte doping?! Är ju typ nästan som att dricka kaffe juh! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback