Australien nästa?!

Oj vad tiden springer iväg. Snart fredag igen! Önskar jag var på väg ner till Stockholm även denna helg, men istället blir det lugna gatan här hemma istället. Ska se till att bli frisk så jag kan börja träna igen!
Har haft galet mycket på jobbet även denna vecka. Många långa och sena kvällar/nätter men nu börjar det nog lugna ner sig!..... hoppas jag iallafall. Fick iallafall ett glatt besked härom dagen. Jag har fått mitt papper accepterat på ANZMAC 2011 som går i Perth, Västra Australien i slutet av november!!! Måste se till att jag har tid och finansiering så att jag kan åka! Vore verkligen hur coolt som helst! :) Då blir det garanterat en sväng förbi Singapore och underbara Lina!!!
Nej, dags att sussa och ladda för möte 07.30 följt av en heldag med att lyssna på mina studenters presentationer! Sen tar vi helg!
_________________________________________
Hard work is paying off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback