Det är okej att känna

Fick detta klipp skickat till mig nu av en kollega. Tur jag hade dörren lite stängd för tårarna började falla... Jag verkar bli blödigare och blödigare för varje år vad gäller allt från bröllop, sådana här filmer, andras glädje och smärta (Kan till exempel inte se extreme homemakover utan att gråta när bussen flyttar på sig), men det bjuder jag på.
(Jag vet inte hur jag lägger in klippet så ni kan se det direkt så ni få gå via länken nedan)
http://www.youtube.com/watch?v=162gYmyiGrU&feature=share
__________________________________________________
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback