Underbar höstdag

Denna dag var precis vad jag behövde just nu! Promis, jobb, mountainbike med Chia (första rejäla vurpan vilket har resulterat i ett uppskrapat ansikte och ett lite stelt knä), utflykt för att se fotboll, kaffe å fika i höstsolen, en busig å mysig Chia och lite mer jobb. Har i och för sig inte hunnit med allt jobb jag hade tänkt, men jag behövde nog en liten paus från allt för att få lite perspektiv. TACK för en underbar dag! Känns som att iallafall några stenar har fallit ifrån mina axlar och mitt hjärta. Skönt att umgås med någon som på något vis bara förstår... samtidigt som det är fruktansvärt jobbigt eftersom orden då slår mitt i prick! Lite svårt att värja sig mot sådant men det ger perspektiv. :) Tror jag vet exakt vad jag behöver göra nu... men som sagt, lättare sagt än gjort!
__________________________________________
Seeing is deceiving, dreaming is believing, 
It's okay not to be okay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback