Slutreplik, fitness5 och skaka rumpa

Nu finns vår slutreplik på SvD!  http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/massbilismen-kan-fa-ett-dramatiskt-slut_6438886.svd. Enjoy! :)

Var på stan igår och kikade på Fitness5 tävlingen som hölls utanför Gymgrossisten. Som vanligt riktigt kul och väldigt inspirerande!! Oerhört trevliga och duktiga människor som gör en peppad! Jag hade så klart Chia med mig å det tar sig verkligen! :) Lite drygt bara att hon ibland får för sig att skälla och dra till när hon ser en annan hund.. min nacke mår definitivt inte bra av det rycket! Men överlag va hon ändå rätt duktig.. vi var ju trots allt där i över 3 timmar.
Kvällen spenderades på Allstars med fina Marie. Denna gång var musiken betydligt mycket bättre så vi fick skaka lite rumpa! :) Nästa helg blir det ju Stockholm men efter det blir det lugna puckar för mig iallafall tills undervisningen är över...
.
Nu ska jag ta med mig mitt lilla hjärta ut i skogen... om vi har tur ramlar vi över lite kantareller eller kanske lite lingon?!? :)
___________________________________________________
For all we know, we might not get tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback