Snart helg igen...

Kan inte riktigt förstå att helgen snart är här igen. Tiden bara flyger iväg för mig. Intervjuad av VK idag så håll utkik, snart dyker kanske jag upp i en artikel! :)
.
Träningsvärken sen ryggpasset i tisdags är ett faktum och morgondagen lär föra med sig en stor portion smärta i triceps och bröst efter dagens pass.. Grymt roligt med de nya passen! Kvällen avslutades med en härlig långpromis med Malin och hundarna.

Filar nu på en ansökan för resebidrag till konferensen som jag kom med på. Kan inte riktigt förstå att jag i slutet av november kommer befinna mig i Australien för att presentera ett papper på en riktigt bra marknadsföringskonferens! Känns så overkligt....
Perth ser ju rätt fint ut! ;)

__________________________________________________________
I am the wilderness locked in a cage 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback