Time is flying...

Känns verkligen som att tiden flyger förbi! Tyckte det nyss var helg och nu har ungefär halva denna helg flygit förbi dessutom. Galet! Längtar tills jag blir frisk så jag får träna ordentligt igen! Saknar mitt IKSU!

Galet mycket jobb den senaste tiden dessutom vilket har lett till många långa nätter, lite sömn och stackars lilla Chia som inte fått den uppmärksamhet som hon är van vid. Tog igen det lite denna morgon med en härlig långpromis i höstsolen med finaste Malin och Saphira. Leo och Chia röjde som vanligt! :)
.
Börjar lugna ner sig med undervisningen nu snart så då är det dags att kavla upp armarna och ta tag i allt det andra. Dags att jobba för att nå målen (och kanske mer där till)! Önskar dock att jag kunde skjuta bort några tankar från skallen! Önskar att det fanns en on/off knapp på skallen också! Skulle behövas just nu. Behöver fokus!
______________________________________________
Wishin' on a shooting star 
The dreams alone won't get you far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback