Skogen!

Tänk vad några timmar i skogen kan göra för humöret! Irritationen på tanten är som bortblåst! :) Nu njuter vi av resten av denna söndag!
Börjar bli less på att vara sjuk nu. Vill ju träna! På något vis blir jag alltid lite mer sentimental och analyserande när jag är sjuk. Inte bra! Det är sant som så många säger. Det är inte de saker vi gjort som vi ångrar, utan de vi aldrig gjorde! Idag är en sådan dag som jag kommer på och ångrar en sak jag inte gjort... kanske finns det fortfarande möjlighet att rätta till det för att få slut på detta "what if" tänkande...
_________________________________________________________________
C'mon here's your chance 
don't let it slip right through your hands 
are you ready for the ride of your life?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback