Don´t stop me now...

Är fortfarande lite hög på endorfiner efter kvällens mountainbikepass med draghundsklubben. Helt sjukt vad kul det är! Fick dock stå över löpningen innan pga knä-skrället men kunde inte hålla mig ifrån cyklandet. Tänkte inte på knät när vi körde men nu så här efteråt gör det lite ont... men men, det som inte dödar, det härdar! ;)
.
Helt underbart vilka kollegor jag har.. Efter 2 år i mörker har ena kollegan gett mig en taklampa till sovrummet och en annan kollega tog hem den taklampan till sin man för att fixa längre sladd och rätt kontakt.. Bara att hänga upp så nu lyser det så fint på morgonen! Blir en aning lättare att hitta kläder på morgonen när det är mörkt ute vill jag lova! :)
.
Har de senaste dagarna vaknat upp med kökskniven i högsta hugg. Lite drygt att jag har avancerat från kökssaxen till kökskniven.. upptäckte också när jag kom in i köket att förrutom att disken var kirrad så va ugnen och alla plattorna på spisen igång.... Here we go again... det var ju ett tag sedan jag gjorde några galenskaper i sömnen så jag trodde det hade slutat, men icket.
Sötrumpan
__________________________________________________
Don´t stop me now, I´m having such a good time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback