1april

Helgen har sannerligen bjudit upp till dans! Fest hos Marie i fredags som följdes upp men en hel del skaka-rumpa på Allstars. Träffade en massa nytt å fantastiskt trevligt folk. Inte ens ett besök från det förflutna kunde ta ner mitt humör den kvällen! Förstår dock inte att det ska vara så ruskigt svårt att förstå vad jag säger och släppa taget någon gång! Well well en helt underbart trevlig kväll var det i övrigt iallafall! Kul med nya bekantskaper också. :)
.
En aning seg igår när jag vaknade men efter en härlig promenad i solen kvicknade jag till. Dock slog tröttheten till igen på kvällen men när Marie hörde av sig och ville lämna jobbmiddagen för krogen å dans är ju inte jag den som är den. Te-koppen byttes ut mot en öl och tequila och vips dansade jag runt i vardagsrummet i underkläder till "skaka-rumpa" spotify listan! :) Även denna kväll bjöd på en hel del dans och trevliga människor.
.
Idag har snön vräkt ner! Asfalten är borta och det är full vinter igen. Galet! Nog för att jag vill åka mer skidor, men jag vill ju ha vår i övrigt! Chia var dock glad och lycklig åt snön. Skuttade runt som en annan toka i djupsnön. Kan inte riktigt förstå att det är April. Tiden springer verkligen iväg.. skulle vilja stanna tiden ett litet tag (men då inte just idag pga all snö).
.
Har inte hunnit med så mycket i helgen men det var nog exakt en sån här helg jag behövde just nu! Aldrig fel med en massa komplimanger! ;)
________________________________________________________
Dance the night away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback