Game on!

Mysig kväll igår med middag hos finaste familjen Lindström. Lilla Saphira är verkligen en go, glad och bestämd liten donna! :)

Ändå lite spännande vilken påverkan vissa har på en ibland. Vissa människor får en att känna sig stark, andra lugn, vissa busig, andra lite nervös, vissa smart, andra glad, vissa lycklig och andra otillräcklig. Den effekt som andra människor har på hur jag mår är både glädjande och skrämmande. Skulle ju vilja styra det själv och inte bli så påverkad av andra men faktum är att bara av att vara i närheten av vissa människor ger mig en viss känsla som jag ibland inte kan skaka av mig. Underbart ibland men ibland väldigt störande!
.
Som tur är drog stegtävlingen igång i måndags så att jag får fokusera på det istället för att grubbla. Tävlingar är bra för mig. Vips kommer vinnarskallen fram och inget kan distrahera mig. Låg bara två individuellt efter tisdagen varpå det blev några rejäla promenader igår så nu ligger jag etta, som det ska vara. :) Blir kanske nästan lite väl manisk men vad gör det?! Jag tänker vinna! Kommer va fit i juni när tävlingen avslutas, helt i linje med mina träningsmål! ;)
.
Har en bra och produktiv period på jobbet nu också. Skallen går sannerligen på högvarv just nu. Bara att njuta och utnyttja det hela så länge det håller i sig! Nu kör vi!
______________________________________________
You make me dizzy, running circles in my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback