Göteborg, Stockholm, Umeå

Tiden går sannerligen fort.. idag fyller älskade syster år!! April är med andra ord snart slut! Galet!
.
Lite deppad blev jag av att komma tillbaka till Umeå igår efter att ha huserat först i Göteborg (gröna gräsmattor) och sedan i Stockholm (ingen snö). Men som Lotta sa imorse, regnet gör att snön försvinner snabbare så bring it on! Mera regn!!! :)
.
Göteborg och Stockholm levererade (som vanligt). Bra seminarium på kursen i Göteborg följdes upp av en mysig middag med bästa Anna! I torsdags var jag på ett inspirerande seminarium om Eye-tracking och satte mig sedan på stadsbiblioteket för att jobba. Helt galet vilken mäktig byggnad. Jag är nog lite nördig men jag fullständigt älskar häftiga byggnader som osar kunskap. När de dessutom är fyllda av gamla böcker som luktar så där härligt så är jag fast! Fick oerhört mycket gjort dessutom, alltid bra med milijöombyte! Lunch med härligaste Micke och Stefan, mer jobb och middag med syster yster innan det var dags att bege sig till Märta och hälsa henne välkommen hem!
.
I fredags blev det besök hos naprapaten. Gjorde galet ont, som vanligt, men nu känns det mycket bättre (som alltid). Han lyckas verkligen utföra mirakel med min nacke och rygg! Lunch med fina syster följt av jobb och sen AW med bästa gänget! I lördags strosade jag runt på söder med finaste Joje innan det var dags att kika in Jens lägenhet. Hann dock inte mer än ta av mig skorna innan syster ringde från akuten och jag fick rycka ut. Sparkad av hästen men som tur är verkar det ha gått bra.. skönt! Efter halva dagen och kvällen på akuten mötte jag upp tjejerna för lite drinkar innan vi mötte upp resten av gänget för en hel del skaka rumpa! Lovely! Gillar verkligen att dansa, speciellt med underbara vänner som röjer loss rejält och inte är så brydd. :) Kom hem till Märta vid 5-tiden  så lite sovmorgon blev det innan jag mötte upp Anders för en fika i gamla stan, följt av häng hos syster och sen middag med Viklunds! Full rulle med andra ord.
.
Får alltid en konstig känsla när jag åker hem efter en sådan underbar helg med mina härliga vänner... känns tomt. Längtar bort!
____________________________________________________
Hey I heard you were a wild one Oooh
If I took you home It'd be a home run
Show me how you'll do
I want shut down the club With you
Hey I heard you like the wild ones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback