It´s times like these

Eftersom solen uteblev tog vi oss en cykeltur och landade på kontoret för att jobba istället. Känns som att det är lite för mycket jobb som ligger över mig just nu. För många deadlines och måsten på en och samma gång + det där lilla extra som jag vill göra också. suck. Skönt ändå att få några timmar på kontoret trots att det är lördag. Nördar ner mig i naturalistic decision making idag. hej å hå! Tyst och lugnt är det i korridorerna iallafall :)
.
Trevlig middag igår med härliga människor. En kompis till P va i stan så vi va ett litet gäng som fick go-middag serverad. Rosé-premiär blev det också! synd bara att vädret inte har riktigt greppat att det är vår. Nu kan det väl ändå sluta snöa någon gång.. jag vet att det är typiskt april-väder men jag börjar bil less. Helt ok om det snöar i skidspåren men låt det bli vår i övrigt iallafall!
.
Längtar bort trots att jag nyss kommit hem. Tur att jag ska iväg till veckan! Kurs i Göteborg, seminarium i Stockholm, naprapaten, jobb och massa trevligheter med underbara människor! Blir nog nice! :)
_______________________________________________________
I am a little divided
Do I stay or run away
And leave it all behind?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback