Trötter...

Full fart idag också. Känns att jag behöver en paus snart så påsken kommer sannerligen lägligt! Hade ju kanppt förstått att det är påsk denna vecka.. ska bli skönt att komma bort från stan och umgås med nära å kära! Hoppas Chias tass har återhämtat sig tillräckligt då bara så vi kan åka lite skidor också :)

Väljer att försöka ignorera vissa saker just nu. Vet inte om jag tolkar in för mycket i det hela så då är det nog bättre att ignorera och le istället för att älta och försöka analysera saken?!? Måste försöka att lägga fokus på vad jag vill och känner istället!
.
Det är iallafall mycket att se fram emot nu... först fjällen i påsk, sen lite drygt en vecka hemma innan det blir Göteborg för kursen följt av Stockholm där det vankas seminarium, besök hos naprapaten (äntligen!!) och sedan blir det säkert lite galej också innan det är dags att  åka hem igen. Väl hemma drar stegtävlingen med jobbet igång och självklart satsar jag på att mitt lag skall ta hem segern även detta år!! :)
Nej, åter till artikelskrivandet ett tag till innan denna tös stämplar ut och hoppar i säng!
________________________________________________
Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback