Besök följt av kickoff

Tre planeringsdagar/kickoff på Piteå Havsbad med jobbet är nu avklarade. Bra diskussioner, god mat, fin miljö och härliga kollegor kan sammanfatta dagarna. Blev så klart en del festligheter så sömnkontot är minst sagt på minus. Ändå sitter jag vaken, fast i Criminal Minds.. Jag som skulle hämta tvätten som hängt på tork i källaren..hmm tror jag låter den hänga tills imorgon! 
 
I helgen va min finaste vän Anna-Linda på besök. Klappgröt, promenader, beach-finalerna, festligheter, hallonplock å en massa mys. Känns tomt här hemma nu. :( 
Självklart startade vi helgen med klappgröt! :) 
Jag, Maira och Anna-Linda på Allstars
Söndagen startade med promis och sen en perfekt fluffig klappgröt! (lånade bilden från gummans blogg :)
Precis utanför min port finns det hallon..Vet inte vem som var gladast över detta.. Vi eller Chia.. :) Hallonen blev till en fantastiskt god Hallon-vitchoklad paj.. 
______________________________________________
She owns the night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback