En helg i skogen!

Planen i fredags var utgång men på något vis sprang tiden iväg och de sista av mina härliga kollegor lämnade min lägenhet vid 4:30. Höll för övrigt på att få en hjärtattack när en kollega skulle skämta lite... skrek som en liten flicka när han dök upp i mörkret.. när jag hörde hans röst föll jag ihop som en trasdocka på golvet och skrattade hysteriskt.. hualien. Tog ett tag innan jag blev människa igen kan jag lova!! 
 
Planen för gårdagen var även det utgång men efter lite tacobuffé med finaste Lotta lät film mer lockande. Eftersom vi var för trötta för att invänta bion fiskade vi med oss en film och begav oss hem till henne. Riktigt skönt att bara ta det lugnt i soffan, ännu bättre att vakna tidigt denna morgon, pigg och utvilad! :)
Cykla, plocka blåbär, cykla, mer blåbär etc. etc.. Lovely!!! 
Inte bara jag som trivs ypperligt i skogen, men tydligen efter ett antal timmar blev visst lill-tösen trötter :)
 
Jägarna verkar redo för jakten... Gillar kreativiteten på denna! :)
Igår fick vi med oss en massa blåbär hem från skogen och idag blåbär och en hög med kantareller! Mjums! 
___________________________________________
I know you want to stay in bed
But it's light outside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback