Hela havet stormar

Mysig lunch med stor del av doktorand-gänget idag. Grymt kul att så många kunde släppa allt och dyka förbi för att "fira in" vårt nyaste tillskott + vår besökare. Jag gillar verkligen mina kollegor! <3
 
Efter massagen på eftermiddagen snurrade världen ännu mer och allting bara svartnade.. såg nog lite full ut när jag gick i korridoren med ena handen mot väggen för att se till att jag inte skulle svimma. Squash och öl fick därför stå tillbaka för en myskväll hemma i soffan med hjärtat. Nog för att det är skönt att bara ta det lugnt en kväll men jag avskyr verkligen att "tvingas" avstå från saker och ting på grund av smärtan. Jag vill verkligen inte att nacken skall kontrollera och styra mig... 
_____________________________________________
I am the wilderness locked in a cage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback