Nödstop?!

Finaste vännen min ringde igår och berättade att hon hittat brev vi skickat till varandra när jag bodde i Österrike... så oerhört roligt och rackarns vilka minnen som väller fram nu så här efteråt! :) Är så glad för att jag har dig gummsan!  "du och jag mot världen" :)
 
 Mycket tankar som snurrar nu.. försöker få ordning på en ny datainsamling samtidigt som undervisningen skall preppas och tankar på våren börjar gro ordentligt... önskar jag kunde trycka på nödstop och bara stanna här och nu ett tag! 
_____________________________________________________
Just don't fall recklessly, headlessly in love with me
Cause it's gonna be 
All heartbreak blissfully painful and insanity

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback