Run away

Måndag bjöd först på en bra dag på kontoret följt av ett härligt pass på IKSU. På kvällen körde jag dessutom gympa i vänortsparken. Blev dock övergiven av gänget pga att vädret inte var det bästa så fick klara mig på egen hand. Bästa var ändå att Gainomax var där efteråt så vi fick en hög proteinbars med smak av blåbär. Mums! Jag som inte brukar gilla bars för att det oftast känns som att jag tuggar i evigheter men att de är svåra att få ner. Lite väl mastiga så att säga, men den här var riktigt god faktiskt! Fick till slut med mig en hel låda hem. :) 
 
I tisdags kickade jag igång dagen med ett benpass och jobb innan datorn övergavs till förmån för en eftermiddag på Bettnes och en kväll på Rex i bästa sällskap. Denna dag har påbörjats på kontoret, fortsatt i blåbärsskogen, fortsatt med ett pass på IKSU och sen en död Elin i soffan. Min hals är kanske inte den bästa just nu så jag kraxar och hostar för fullt.Skönt iallafall att kunna köra lite gym ändå men vill ju ut och springa, spela squash och få upp pulsen lite mer juh! Får hoppas att lite hostmedicin gör att jag får sova bättre i natt och att den skärper till sig så jag kan köra på för fullt igen!
 
Känner just nu att min motivation är si så där vad gäller vissa saker. Måste rycka upp mig och bara få det gjort så jag slipper ha det över mig någe mer! Just do it så att säga.. får bli mitt ledmotiv imorgon! 
________________________________________________
'Show me how you do it
And I promise you, I promise that
I'll run away with you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback