Tid för förändring

Full fart sen vi kom hem från Piteå. Dagar fulla av möten och planering inför terminsstart och kvällar fyllda av aktiviteter och bus. Blev lite festligheter i helgen... Först i fredags med ett gäng galna nationalekonomer. Riktigt skönt gäng måste jag säga :) Lördagen spenderade vi i solen på bölesholmarna och sedan blev det en hel del dans på krogen. Det var en sån där kväll när oerhört många jag känner men inte sett på ett tag, var ute. Sjukt kul! :) Måste nog börja lugna ner tempot på helgerna nu när terminen snart drar igång.. 
 
När jag var i Sydney hos H & M hade de en fantastiskt fin skylt/tavla som jag blev helt förälskad i.. igår helt plötsligt "ramlade" jag över en sådan (eller iaf liknande) på nätet och klickade så klart hem den! Längtar tills den kommer!! Det får vara startskottet på projektet att få till lägenheten så som min stil egentligen är... Dags att börja ta tag i saken. Det är fasen tid för förändring! 
___________________________________________________________
It´s time for changes in our lives 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback