Tung men väntad förlust

Träningsvärken i mina ben är inte att leka med.. det gör så där ont så att det är svårt att sätta sig ner och när jag suttit ner ett tag så tar jag mig knappt upp. Varje steg känns i hela benen. Love it! Ser fram emot nästa benpass! :) 
 
Gårdagen på Rex va helt underbar. Middag och margaritas med Marie här hemma först och sedan blev det en hel del surr med trevligt folk och så klart dansande!!
 
Spelade i eftermiddag squash med dr MJ och rackarns så mycket stryk jag fick! Det är jag verkligen inte van vid och det är sannerligen ett helt annat spel.. tydligen har jag sjukt dålig teknik ändå. Håller i racketen helt fel och får därför inte riktigt rena träffar på bollen. Känns lite skumt att spela genom att hålla rätt men ska nog få till det med lite träning. Fick lite andra tips och trix också så nu är det bara nöta. :)
.
.
.
.
.
 
Det är konstigt hur tankarna hoppar ibland.. en låt som dök upp på min spotify-radio kastade mig tillbaka.. sorg, tårar och en oehörd saknad väller fram. Jag tänder ett ljus och minns.... för evigt saknad! 
_____________________________________________________
In the arms of the angels 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback