Confession

Hur mycket jag än önskar att det inte var sant så måste jag ändå erkänna.... jag har åkt på min första förlust i wordfeud! Jag förstår att ni är chockade, det är även jag kan jag lova! Dessutom var det mot M och det var hans första wordfeud match ever... känns oerhört tungt! Irriterande också att karln flyr landet i några veckor så att jag inte ens får en rematch direkt utan får leva med denna förlust tills han kommer hem. Illa, men jag hävdar bestämt att denna förlust beror på den smäll jag fick mot huvudet (hmm var detta taktik av mr M mån tro?!) som tillfälligt påverkat kapaciteten i min hjärnan...
.
Kände mig lite down igår men som på beställning ringde min fina, underbara vän och piggade upp mig! Du lyckas då alltid få mig att skratta åt allt elände du gumman! Tack för att du finns älskade vän!!!
.
Snart dags att kicka igång dag två på kursen i Structural Equation Modeling i Amos! :)
____________________________________
I  got another confession to make


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback