Inte riktigt 100..

Känner mig inte riktigt hundra idag varpå min handledare skickade hem mig med order "vila". Huvudet spränger fortfarande, kan inte riktigt förstå varför för så hårt slog jag inte i men men, bara att lyssna och vila så att det går över till imorgon då jag skall sitta i seminarier hela dagen (måste hoppa in på en kurs som fått alldeles för många studenter). Värst av allt är att se M ha så dåligt samvete...gör att jag skäms för att det inte gått över! Positivt är iallafall att ingen bula syns och att jag kunde sminka över den lite lätt färgförändringen! :)
.
Ändå galet vad snabbt temperaturen har svängt! Imorse visade termometern -17 och nu står den på ynka -3!! Gött! Nej nu ska jag peta i mig lite mat och sedan lägga mig på soffan för att läsa "Heuristics and Biases"!
________________________________________
What doesn´t kill you makes you stronger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback