Lyx

Blev igår bjuden på middag ute i Skravelsjö hos finaste familjen Pärson. Riktigt kul att träffa dem och pojkarna igen, galet så fort tiden går mellan gångerna. Insåg att jag inte varit dit sen innan snön föll så det var sannerligen på tiden! Lyxigt med ruskigt god 3-rätters en tisdag!! När pojkarna gått och lagt sig åkte föräldrarna iväg på bio och jag myste ner mig i soffan med efterrätten. Måste säga att Viktor (4år) och Rasmus (15månader) sannerligen är två små änglar. Rasmus vaknade till ett par gånger men så fort han fick tutten i munnen så somnade han om direkt. :) Ruskigt skönt då jag verkligen inte har så mycket erfarenhet av att vara barnvakt (detta var 3:e gången).
.
Bilträningen med Chia går fortsatt framåt. Igår körde vi hela vägen ut till Skravelsjö men sen blev det ett par stop när hon insåg vart vi var på väg.., men hela vägen hem var det tystnad iallafall! Känner mig rätt nöjd över hur snabba och stora framsteg vi gör!! Ibland är det bra att vara envis! :)
.
Nej dags att dyka ner i Heuristics and Biases ett tag igen innan det är dags för AW! :)
__________________________________________________
Now I´m coming alive, body and soul
Feeling my world start to turn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback