Piller

Bestämde mig för att trycka lite piller nu när nacken varit så skrutt och jag måste säga att det gör stor skillnad! Jag är ju rätt skeptisk till att trycka smärtstillande och har rätt ofta fått ustkällningar av läkare för att jag inte tar dem vid behov. Eftersom jag haft så mycket denna vecka så att jag inte har tid med att va dålig, svimma och spy så bestämde jag mig för att prova dem. Nackdelen med pilltrn är att jag känner mig seg, som att jag hör mig själv utifrån och att det känns som att jag har huvudet i en burk.. jag  hör folk dåligt och allt är som om jag vore full. SEn är det lite irriterande att det kryper och kliar i hela kroppen... Fördelen är att jag inte har ont och att jag kan fokusera (men allt annat runtomkring försvinner när jag fokuserar) och på så vis har jag kunnat vara produktiv trots att nacken är dålig.. I vanliga fall brukar det ju vara svårt att få något gjort vid sådana här tillfällen! Rock´n roll helt enkelt! ;)
.
Igår blev det lite skidåkning igen.. Tog det rätt lugnt och harmoniskt i spåret med först Chia och sen Gizmo. Ruskigt skönt att vara tillbaka igen så pass snabbt och skönt att jag inte svimmade denna gång! :) ikväll blev det i vanlig ordning, bodypump. Dock var töserna upptagna på annat håll så jag fick klara mig själv. Helt galet skönt att jag trots nackens kondition ändå kan träna.. Kanske måste lyssna på läkarna och faktiskt ta pillrena när smärtan går upp från en normal dags smärta till svimma-spy-smärta. Det är ju faktiskt rätt skönt att slippa det! ;)
.
Måste åter igen säga att jag är galet nöjd över utveckligen av Chias beteende i bilen!! Känns så skönt att vi gör framsteg och är på väg att eliminera den irriterande egenskapen. Trägen vinner sannerligen! Vilja, ennvishet, konsekvens och en stor portion tålamod verkar vara allt som behövdes! Detta lyckade projekt har gett mig lite nya idéer för hur jag ska lyckas med det andra Chia-projektet.. Ensamhetsträningen! Ingenting är omöjligt, nu kör vi! :)
_________________________________________________
It´s all in your hands, all in your hands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback