Sista minuten....

Ibland blir jag så arg på mig själv! Måste lära mig att säga nej och att prioritera mina egna deadlines så att jag slipper vara ute så här i sista minuten. Har precis skickat in en uppgift (kl.11.57) som skulle vara inne senast kl.12.00. Visst, jag hann i tid men detta är sannerligen inte en uppgift jag är stolt över. Helt ärligt så kommer jag få skämmas i Göteborg på tisdag! URSCH! Att jag aldrig lär mig! Jag måste verkligen bli bättre på detta. Nu lovar jag att nästa uppgift skall börjas på i tid och även vara klar låååångt i förväg! Får tänka att fasen vilken progression jag kommer visa på från uppgift ett till uppgift två.. ;)

Igår var det finmiddag hos Maira med tjejerna från jobbet. Ruskigt trevligt! Ruskigt god pakistansk mat, vin och massa skitsnack! Känns som att hela denna vecka har varit vardagslyx! I like it!
Nej lite käk på detta och sen hugga tag i nästa sak på "to-do" listan! Snart helg!
____________________________________________
Lesson learned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback