Blandad kompott


Tror jag skrämde båda lagkamrater och lite andra draghundsfolk igår. Efter typ 4km in på spåret så lyckades jag svimma. Dock låg jag längst bak av oss vid det tillfället så vi tappade de andra. Chia väckte mig i vanlig ordning och hjälpte mig upp.. Sen stapplade vi vidare. Efter 6km var det dags igen... samma igen och till slut lyckades Chia dra oss i mål. Fick hjälp att ta mig till bilen och sätta mig ner å dricka vatten. Blir så arg när det händer! Gillar inte att det blir en sådan stor grej av det. Jag förstår ju i och för sig att folk som inte är van blir lite oroliga och kanske lite rädd, men för mig är det inte något konstigt. Vet ju att det blir bättre bara jag får sätta mig ner, andas och dricka lite vatten...Har dåligt samvete för stackars Gizmo som inte fick köra något på grund av  min skrutt-nacke! Får ta igen det vid nästa pass och köra mer då istället! ;)
.
Gårdagen avslutades iallafall trevligt med 3-rätters, cocktails och surr med fina kollegor!
Finaste töserna!

Denna dag har bjudit på fantastiskt väder. Önskar jag hade kunnat åka skidor men fika, två timmars promis i solen och sen varmkorv med finaste Malin, Saphira och hundarna var definitivt ett bra substitut! ;)
________________________________________________________________________
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv. Det kan va så förfärligt, det kan va så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback