Fokus

Är riktigt nöjd över de framsteg som sker i projektet att " få Chia att va tyst och stilla i bilen". Lyckades ju få bort det ett tag men på något vis har det kommit tillbaka och blivit allt värre. Fick nog förra veckan så nu kör vi stenhård träning. Varje gång jag hör henne låta minsta lilla så stannar jag och inväntar tystnad innan vi kör vidare... har blivit en del stop med varningsblinkers (sorry andra trafikanter) längs vägarna. När jag har en tid att passa får Chia åka i framsätet (bra tips Mia!) så inte träningen förstörs  av att jag måste åka även fast hon låter eller att jag kommer för sent till något viktigt. Tålamodskrävande är det sannerligen så därför är det extra skönt att redan nu se resultat!
.
Fokus har varit en bristande förmåga idag. Så fort jag försöker fokusera och läsa pm eller något annat så bara snurrar det. Blir så less. Jag vill ju producera, vara effektiv och få saker att hända! Well, kanske lika bra att gå och sova istället och ta nya tag imorgon! Sov så sött vänner!
___________________________________
Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback