Helt awesome helg!

Har haft en helt underbar helg! Kickade igång helgen med att åka skidor. Först en sväng med Chia, sen med Gizmo och sist en sväng med båda samtidigt. De gick på riktigt fint tillsammans denna gång! Dock drog jag på en vurpa i en nedförsbacke då jag lyckades fastna lite med skidan i ett spår (ändå lite konstigt att det skall korsas ett annat spår i en nedförsbacke, men men det gick bra och hundarna skötte sig ypperligt (även fast Chia blev lite försiktig och sprang å ville kolla till matte efter vurpan).
Har fått nya jackor till laget.. Ruskigt snygga, fasen jag ser ju nästan ut som att jag vet vad jag pysslar med i spåren nu juh! ;)
.
Vaknade tidigt på lördagen och passade på att att få lite egentid med Chia i skidspåret innan det var dags att bege mig till Lindströms. André ringde mig för flera veckor sedan och fixade en överraskning till Malin så igår var det dags att hoppa på botniabanan mot Övik. Galet roligt att se Malins förvånade men glada leende när det blev klart för henen vad hennes make hittat på! Tåg till Övik, lunch, shopping, Modo-match (ursch så dåliga de var!!!), 3-rätters middag och sedan mys på hotellrummet innan utgång. Utgång på O´learys där vi verkligen ägde dansgolvet! Kvällen blev verkligen en egoboost som heter duga! Vilken make hon skaffat sig som kirrat allt detta!! :)
André hade även fixat denna överraskning som stod på rummet!
Laddade för en utekväll på O´learys!
.
Inte helt fel att vakna upp på hotell och få trycka lite hotellfrukost! Väl hemma igen fiskade jag upp Chia och tog mig en lång-plumsa i djupsnö-promis. Riktigt härligt!
.
Fick oväntat men ruskigt trevligt besök idag också. Helt plötsligt står E utanför dörren med en liten vorsteh valp. Han har ju länge surrat om det men jag hade ingen aning om att han nu hittat en! Stella kommer garanterat att bli en duktig draghund! Gick ut och lät hundarna busa lite. Riktigt kul att se henne och Chia leka och röra sig tillsammans. Mer sånt! :)
________________________________________________________
The best days of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback