Helg igen

Gårdagens bodypump pass känns i kroppen idag vill jag lova. Gött! Kan dock inte riktigt förstå att tiden flyger iväg så snabbt. Redan helg igen!
.
Surrade med finaste Lina på whats-app idag. Så oerhört kul! Önskar jag kunde spola tillbaka tiden typ två månader och göra om Singapore visiten! Saknar dig gumman!
.
Draghundstävlingen är inställd imorgon på grund av kyla (de hade satt gräns på -15 och prognoserna säger -25) så det blir ingen debut.. Jag som hade kommit över mina funderingar och bestämt mig för att köra. Well, det kommer väl fler tävlingar... kanske redan nästa helg! :)  Mest irriterande att kylan förmodligen sätter stop för skidåkning hela helgen...frågan är ju hur kallt vi ändå kan träna lite lätt i?! Vad ska jag annars hitta på liksom?!?
___________________________________________________
Good night to be young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback